POVRAT I REKLAMACIJE

Pravo na jednostrani raskid Ugovora (povrat narudžbe) bez navođenja razloga imaju svi kupci Kelly
Grooming web trgovine, u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na
jednostrani raskid ovoga Ugovora (povrat), mora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom
raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili
elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu
elektroničke pošte.

Zahtjev za jednostrani raskid Ugovora se šalje na e-mail andreaaljic4@gmail.com ili poštom na adresu
Kelly Grooming, Stiglicheva 26, 52100 Pula, Hrvatska. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu
ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Nakon što Kupac zatraži povrat kontaktirat će ga Kelly Grooming i dati uputstva za izvršenje povrata.
Kako bi povrat bio uvažen vraćena roba mora biti nekorištena, neoštećena i u originalnoj ambalaži.
Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (neoštećena i u originalnoj ambalaži), Prodavatelj neće biti u
mogućnosti uvažiti zahtjev za povrat i Kupac će morati platiti poštarinu kako bi mu roba ponovno bila
poslana na kućnu adresu.

Ako pregledom proizvoda Prodavatelj utvrdi da je vraćena roba u odgovarajućem stanju, vratit će puni
iznos koji je Kupac platio na tekući račun ili osobno, odnosno na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu,
najkasnije u roku od 14 dana od zaprimanja odluke o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca Prodavatelj može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena, smatra se da je Kupac izvršio
svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu Prodavatelju,
odnosno osobi koju Prodavatelj ovlastiti za primanje robe. Sve artikle Kupac može vratiti na adresu Kelly
Grooming, Stiglicheva 26, 52100 Pula, Hrvatska. Nakon odobrenog zahtjeva za povrat. Kupac se
obavezuje vratiti robu u roku od dva (2) radna dana od odobrenja zahtjeva.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da
nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi
pri čemu ćemo vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati putem
pošte ili elektroničke pošte na adresu: Kelly Grooming, Stiglicheva 26, 52100 Pula, Hrvatska. ili e-mail
adresu: andreaaljic4@gmail.com

Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Dokumnet za povrat: klik